Direktlänk till inlägg 28 oktober 2011

Rubrik saknas

Av Christina - 28 oktober 2011 23:39

TjohoFår se hur det här funkar, lånar killens iphone o bloggar och sist funka det inte alls. Just nu önskar jag att jag kunde hans språk för vi sitttter hos hans vänner i linköping. Fanns inte något kul o göra idag. Här fick jag iaf gott te. Det smakade pepparkaka ju. Undrar verkligen hur han gjorde det. Sen fick jag bestämlning på bakning... Men de vet ju inte vad de vill ha :pJajaXoxo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 maj 2015 14:57

Grattis till daddy som blev 42 igår :). Just vatt i affären med f&f o Elli. Nu blir det hemåt för lite lunch sen kör vi på trerätters o tårta på det ^^. Lite firande för pappa fast present det glömde jag ^^. Jaja händer inte massa just nu s...

Av Christina - 22 maj 2015 20:10

Heeey!!    plugga, plugga, plugga, gsm o lite mer plugga^^   händer inte så mycke nu så inget om skriva om:).   räknar ner till bion på tisdag, pitch perfect 2 <3      xoxo  PinkLollipop ...

Av Christina - 29 april 2015 17:29

Haha bra man är då! Glömt bort att jag har den här ens, inte varit här på 2 år sisådär. får bli ändring på det nu :)   xoxo<3 ...

Av Christina - 12 oktober 2013 15:45

Vilken härlig morgon:). improviserad tjejfrule hos eve, rena hotell frukosten med nybakat bröd, massa av pålägg, frukt yogurt och allt möjligt. Härligt, tack till er som va med och speciellt till eve <3   XoXo ...

Av Christina - 12 oktober 2013 15:24


Igen, med lite bilder :)       Här är min lilla son som nu inte längre är så liten         ...

Ovido - Quiz & Flashcards