Alla inlägg under juni 2011

Av Christina - 29 juni 2011 17:10

åhh vad dålig jag är på att uppdatera då., men beroro helt på att jag inte sitter här mycket nu.. 


Älslingen är här och har varit det sedan den 24:e ;) han stannar till fredag eller lördag , antagligen för att jag blev ledsen när han sa att han skulle åka hem idag. Han är världens bästa;).. Något jag är glad över är att ahn går så himla bra ihop med mina föräldrar osså, vilket jag inte trodde skulle gå så himla bra som det gör, men tror de smalt lite när han laga mat o baka bröd åt de... hehe :)



Nu så ska jag la straxt ta upp lillen så han somnar inatt, det va ett helevete i natt verkligen, han va uppe mellan 12 och 5 :/, som tur va stanna älsklingen osså uppe med oss, vilket jag är himla glad för :), det gjorde allt lite enklare. 


Här kommer ett par bilder från midsommar o så:)..


 

Simon älskade verkligen de kaninerna!


 

Midsommarfirande :)


   Lite lek sitter aldrig fel :)

Av Christina - 4 juni 2011 15:46

Halloj


Ja nu e det lördag då, missade blogg igår... Nu e det besök av både farmor farfar o faster.. 


Lunchen avklarad, sonens middagslur avklarad, och sminket är på äntligen.. Men e irriterad på att inte smink o kläder o naglar matchar så får fixa till det sen^^. 


Ont i magen som faan mår så himla illa med, den tiden på månaden tyvärr.. ryggen värker den med, o inte blir det bättre av saknaden efter älsklingen.. menmen han kommer iaf nästa helg så det blir la bra med det, hoppas på att ahn kan stanna mer än 1 natt, men beroro ju helt på hur det funkar.. 


Ja nu ska jag ta sonen igen.. 

xoxo

chrizty

Av Christina - 2 juni 2011 22:29

Jahapp, nu sitter man ner... 

Städning va nyckelordet idag, imon kommer farmor o farfar... Ska bli kul det.  Imon ska det bli mer städning innan de kommer, måste ju ha rummet rent^^.


Men usch, har ont i ryggen, fötterna.. var ju inte den bästa dagen direkt, men man får försöka hålla uppe.. 



puss på er

Av Christina - 1 juni 2011 21:24

Var finns killen och vännerna när man behöver de! ja inte här iaf... 

Skitdag asså, brorsorna retar ihjäl mig, jag råkar klämma min vovvo i dörren, lillen har ut 10 liter vatten på köksgolvet och mitt humör är helt i botten!



det funkar inte längre! Jag behöver någon o prata med, o jag vill veta varför jag har de här hemska mardrömmarna! 

Jag orkar inte, jag kommer nog gå in i väggen, och mamma fattar det inte asså!


Älskling, Du är stark och kommer att komma långt<3 

O tack så mycket att du finns där för mig<3


xoxo

Christy

Av Christina - 1 juni 2011 14:26

Min förra blogg blev borttagen så nu börjar jag om här ist. 


Blir en snabbbloggning eftersom lillen är vaken och leker med morbror. Varit en lat dag hittils men nu så e det bara o sätta igång att städa... Farfar o farmor kommer i helgen och då ska det ju va rent ;). 


nene nu e det dags o mova på arslet.. 


xoxo

Christy


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards