Direktlänk till inlägg 14 december 2011

Don't tell me goodbye, just I see u later

Av Christina - 14 december 2011 21:46

Sitter och försöker plugga. Prov på tisdag i rikstad och regering och sånt där.. Förra gången jag gick kursen blev jag unerkänd så får väl Se hur det går den här gången.. Har iaf tagit mig igenom kapitlet ett par gånger och kan svara på frågorna utan problem.. Så har gett mig in på djupt vatten med nervsystemet ist, och det är ju aningen svårare autonoma nervsystemet är ju inte dorekt något man pratar om vid middagsbordet.. Iaf inte i min familj. Iaf sov gott ni alla glada, ska jag med om ett tag. Birgitta lät mig ju börja senare imorgon så kan ju plugga en timme längre.. Xoxo<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 maj 2015 14:57

Grattis till daddy som blev 42 igår :). Just vatt i affären med f&f o Elli. Nu blir det hemåt för lite lunch sen kör vi på trerätters o tårta på det ^^. Lite firande för pappa fast present det glömde jag ^^. Jaja händer inte massa just nu s...

Av Christina - 22 maj 2015 20:10

Heeey!!    plugga, plugga, plugga, gsm o lite mer plugga^^   händer inte så mycke nu så inget om skriva om:).   räknar ner till bion på tisdag, pitch perfect 2 <3      xoxo  PinkLollipop ...

Av Christina - 29 april 2015 17:29

Haha bra man är då! Glömt bort att jag har den här ens, inte varit här på 2 år sisådär. får bli ändring på det nu :)   xoxo<3 ...

Av Christina - 12 oktober 2013 15:45

Vilken härlig morgon:). improviserad tjejfrule hos eve, rena hotell frukosten med nybakat bröd, massa av pålägg, frukt yogurt och allt möjligt. Härligt, tack till er som va med och speciellt till eve <3   XoXo ...

Av Christina - 12 oktober 2013 15:24


Igen, med lite bilder :)       Här är min lilla son som nu inte längre är så liten         ...

Ovido - Quiz & Flashcards