Alla inlägg under februari 2012

Av Christina - 17 februari 2012 18:18

Jaha då blir det tåg o buss i nästan 2 timmar.. Inte det rol

Av Christina - 17 februari 2012 15:10

Ta inte det där snuskigt nu! Det hanldla faktiskt om urinröret ;), vår skolsköterska fråga hur långt urinröret är på en kille, "det beror ju på storleken" svarar vi då och ellen håller för öronen ;)


haha ne men blev en heldag med sjuksyster -.- menmen det funkar la det med, blev mye prat prat prat.. men nu ska det bli lite varm choklad och någon lunch innan jag åker hem till lillsonen.

Fast han är ju inte alls liten längre, hörde honom prata som tusan med mormor förut, inga ord men mycket prat!

Vilken tur det är att man har så snälla grannar som hämtar en så man inte behöver stressa efter skolan :), tack Mona!<3


Ja men det var väl inte mer o skriva om nu..


xoxo

chriztiii<3

Av Christina - 15 februari 2012 10:46

YEEEEEY grattis till älskade Linda som blir 17 år idag ! :D



Ja vilken alla <3-dag det blev då, men som tur va sluta den bra efter att jag rivit halva lägenheten, jamal kom hem igår kväll så efter ett bråk o många tårar från min sida så kolla vi på film och åt ris!


Kan ni fatta att jag va hos läkaren igår för min rygg och hon frågar mig om jag alltid varit så tjock, säger åt mig att sluta äta och motionera mer o köpa mig en ny bh -.-

Som om det hjälper när jag haft konstant ryggvärk i mer än två år!



jaja idag blir det erikshjälpen med jamal och amanda, sen är det kalas för linda


xoxo

chriztiii

Ovido - Quiz & Flashcards