Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

Grattis Linda<3

Av Christina - 15 februari 2012 10:46

YEEEEEY grattis till älskade Linda som blir 17 år idag ! :D



Ja vilken alla <3-dag det blev då, men som tur va sluta den bra efter att jag rivit halva lägenheten, jamal kom hem igår kväll så efter ett bråk o många tårar från min sida så kolla vi på film och åt ris!


Kan ni fatta att jag va hos läkaren igår för min rygg och hon frågar mig om jag alltid varit så tjock, säger åt mig att sluta äta och motionera mer o köpa mig en ny bh -.-

Som om det hjälper när jag haft konstant ryggvärk i mer än två år!



jaja idag blir det erikshjälpen med jamal och amanda, sen är det kalas för linda


xoxo

chriztiii

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 maj 2015 14:57

Grattis till daddy som blev 42 igår :). Just vatt i affären med f&f o Elli. Nu blir det hemåt för lite lunch sen kör vi på trerätters o tårta på det ^^. Lite firande för pappa fast present det glömde jag ^^. Jaja händer inte massa just nu s...

Av Christina - 22 maj 2015 20:10

Heeey!!    plugga, plugga, plugga, gsm o lite mer plugga^^   händer inte så mycke nu så inget om skriva om:).   räknar ner till bion på tisdag, pitch perfect 2 <3      xoxo  PinkLollipop ...

Av Christina - 29 april 2015 17:29

Haha bra man är då! Glömt bort att jag har den här ens, inte varit här på 2 år sisådär. får bli ändring på det nu :)   xoxo<3 ...

Av Christina - 12 oktober 2013 15:45

Vilken härlig morgon:). improviserad tjejfrule hos eve, rena hotell frukosten med nybakat bröd, massa av pålägg, frukt yogurt och allt möjligt. Härligt, tack till er som va med och speciellt till eve <3   XoXo ...

Av Christina - 12 oktober 2013 15:24


Igen, med lite bilder :)       Här är min lilla son som nu inte längre är så liten         ...

Ovido - Quiz & Flashcards