Alla inlägg under december 2011

Av Christina - 30 december 2011 20:02

Usch är så trött..


"Jag sover en timme"

"okey väcker dey fem"


"bby its 5oclock now, get up"

"bby do u here me, now its 5,10"

"mmmm"

"bby get up its nearly 5,30"

*getting up*

"bby we need to go its nearly 6"

*springer till systemet*

*går till clas ollson*

"its not here we take it next time"

*går till willys*

"where is this yellow u know"

"i dont know which yellow u mean"

"its not here"

*springer till nästa affär*

*hittar ngt*

"what is this"

"i dont know!"

*frågar i kassan*

"kikärtsmjöl"

"oohh thats what i need for the fich"



vilken dag -.-

Av Christina - 30 december 2011 16:47

Ja imorgon är det nyår då, 2011 är slut snart och sen är det ett nytt år med nya utmaningar och nya möjligheter. Firar nyår med bby och bästa Johanna! God mat, dricka, fyrverkerier, kul, kul och kul!

året har varit toppen och jag hoppas att nästa blir ännu bättre! är nästan säker på att iaf första 8 månaderna blir toppenbra!

vi får väl se vad som händer.


ne nu ska jag tillbaka till min kaffe och all reklambladning... *suck*


xoxo<3

Av Christina - 14 december 2011 21:46

Sitter och försöker plugga. Prov på tisdag i rikstad och regering och sånt där.. Förra gången jag gick kursen blev jag unerkänd så får väl Se hur det går den här gången.. Har iaf tagit mig igenom kapitlet ett par gånger och kan svara på frågorna utan problem.. Så har gett mig in på djupt vatten med nervsystemet ist, och det är ju aningen svårare autonoma nervsystemet är ju inte dorekt något man pratar om vid middagsbordet.. Iaf inte i min familj. Iaf sov gott ni alla glada, ska jag med om ett tag. Birgitta lät mig ju börja senare imorgon så kan ju plugga en timme längre.. Xoxo<3

Av Christina - 12 december 2011 20:33

Målardag i skolan då.. trodde det skulle bli urtrist, men det visa sig va bara färgen som var tråkig... hela koridorerna i vitt? ne tack men det va tydligen rektorn som ville så okey, han e ju snäll mot oss så vi får ge lite tillbax ;)

målade med johanna hela dagen fram till lunch, va urkul men sen blev det värre, usch fick gå hem typ 2 timmar tidigare för mensväk -.- bläää


men nu är det bättre o väntar på en sen middag sen är det sova för min del, inte känner jag mig pigg o imorgon måste jag orka måla... tror vi skulle måla klassrummet, äggskalsvitt-.-, kunde ju vatt snyggare, typ mintgrön!


Hitta tillbaka till en gammal sida och ett par gammla vänner, dikta. se ;)

hehe lägegr upp ett par nya dikter, inte för jag skriver bra men det är bättre än inget

och ett bra sätt o få ut känslor..


ha det bäst<3

xoxo<3

Av Christina - 11 december 2011 16:49

Aww minijul idag med mina underbara vänner Inga and Zuzana<3

så mysigt, fick handkräm, choklad och muffinsformar från älskade zuzana:).

o de fick en varsin skarf från mig, röd till Inga och brun till Zuzana, glittriga o fina blev de :).


Ja nu är det 3e advent och snart är det jul, åhh längtar så, men har fortfarande inga julklappar:(. får hoppas jag hittar några, men måste ju ha råd osså... men det kommer nog fixa sig ;).


nu ska jag blada reklam sen blir det plugga sammhällskunskap.. imogon ska jag upp och måla skolan tsm med bästaste johanna o tjejerna :)..


måste osså bli bättre upp o uppdatera bloggen


xoxo<3

Ovido - Quiz & Flashcards