Alla inlägg under oktober 2011

Av Christina - 28 oktober 2011 23:39

TjohoFår se hur det här funkar, lånar killens iphone o bloggar och sist funka det inte alls. Just nu önskar jag att jag kunde hans språk för vi sitttter hos hans vänner i linköping. Fanns inte något kul o göra idag. Här fick jag iaf gott te. Det smakade pepparkaka ju. Undrar verkligen hur han gjorde det. Sen fick jag bestämlning på bakning... Men de vet ju inte vad de vill ha :pJajaXoxo

Av Christina - 27 oktober 2011 14:55

Ja usch vad hemskt det är... det gör så himla ont, kan inte äta för får upp det direkt igen... fattar inte var jag fått det ifrån riktigt. jag har ju inet ätit ngt annorlunda. 

menmen hoppas iaf attd et går över till imorgon.. 

måste till skolan, e ju christinas sista dag o så ska jag oxå träffa min handledare! det vill jag inte göra dubbelvikt direkt. 


jaja jag ska vila ett tag, sen ska jag se om jag klarar plugga nervsystemet lite, elelr om jag går till affären o köper samarin ist.. 

o så ska jag hjälpa killen med bladningen, han var ju smart o skaffa sig ett till distrikt så nu är det 3!

Önska mig lycka till. 


 

 bjuder på denna :P


xoxo

Av Christina - 26 oktober 2011 12:34

Hemma i norrköping igen då. 

skönt, blir o plugga en massa nu så kanske jag kan göra provet imon ist. 

hopaps på det, elelr kanske nästa vecka får se vad christina säger om det. nervsystenet verkar inte vara det enklaste man kan läsa direkt, fattar inte mye av det jag läser tyvärr..  

menmen, nu ska ajg vila lite sen blir det ut o handla o sen massa plugg.. 


hoppas allt går som det borde o hoppas jag inte blir sjuk.. känner mig febrig men kan ju va sömnbrist osså.. 


xoxo<3

Av Christina - 24 oktober 2011 10:02

Har just ätit frukost o nu blir det att packa lite o åka hem till sonen o familjen.. är trött som tusan så komemr nogsomna på tåget!, menmen:)


inget o skriva så hörs la senare:)


xoxo

Av Christina - 23 oktober 2011 23:33

blev en liten tur på stan ute i kylan:).. sen blev det o dela ut reklam oxå mitt i natten x) haha.. men det lyckades ju så det va ingen fara på det taket. 


Sitter o dricker kaffe o väntar på kebab-middagen bby ska fixa :D.. hihi<3

han e så gullig o lagar mat åt lilla mig  .. hehe... 


blir nog o dra sig till kojs efter det då man ska upp imorgon o åka hem te familjen o sen upp vid 6 på tis för att va i skolan 11... menmen det klarar jag väl^^


sleeeep tight<3


xoxo  

Av Christina - 23 oktober 2011 13:42

vilket himla fint väder!

blir att gå en promenad med bby i solen, var vi ska gå e ju en annan fråga:)

får se o när vi kommer hem.. 

 


xoxo<3

Av Christina - 22 oktober 2011 22:08

Blev en sen middag bestående av pomme o korv, men orkar inte äta x)

Nu får det bli sängen, e himla trött


sov gött<3


xoxo

Av Christina - 22 oktober 2011 18:36

vilken data dag det blev, sitter i köket fortfarande.. visst har gjort en massa men ändå.. 

imorgon blir det plugg o antagligen en runda på stan eller hc.. tråkigt att bara va hemma kan man ju säga då.. 


suttit o kollat runt på "köpsidor" massa man vill ha, o skulle behöva lite nytt smink, min mascara e nästan slut o pudret sjunger på sista versen.. läppstiften e slängda för de är gamla.. usch vad hemskt.. menmen.. det får bli när man har råd..  eller ett jobb kanske är bättre o säga.. det finns ju såååå många, eller inte... *suck*..


Har ni nån gång varit med om vänenr som säger upp kontakten på 2 sekunder o sen kommer tillbaka... endast för att gnälla? 

jag har o det stör mig som faan.. 

vill man något så säg det rakt ut, gå inte som katten runt het gröt -.-.. 

nämner dock inga namn... 


xoxo<3

Ovido - Quiz & Flashcards