Direktlänk till inlägg 29 juni 2011

Don´t leave me alone - I can´t handle it on my own.

Av Christina - 29 juni 2011 17:10

åhh vad dålig jag är på att uppdatera då., men beroro helt på att jag inte sitter här mycket nu.. 


Älslingen är här och har varit det sedan den 24:e ;) han stannar till fredag eller lördag , antagligen för att jag blev ledsen när han sa att han skulle åka hem idag. Han är världens bästa;).. Något jag är glad över är att ahn går så himla bra ihop med mina föräldrar osså, vilket jag inte trodde skulle gå så himla bra som det gör, men tror de smalt lite när han laga mat o baka bröd åt de... hehe :)



Nu så ska jag la straxt ta upp lillen så han somnar inatt, det va ett helevete i natt verkligen, han va uppe mellan 12 och 5 :/, som tur va stanna älsklingen osså uppe med oss, vilket jag är himla glad för :), det gjorde allt lite enklare. 


Här kommer ett par bilder från midsommar o så:)..


 

Simon älskade verkligen de kaninerna!


 

Midsommarfirande :)


   Lite lek sitter aldrig fel :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 maj 2015 14:57

Grattis till daddy som blev 42 igår :). Just vatt i affären med f&f o Elli. Nu blir det hemåt för lite lunch sen kör vi på trerätters o tårta på det ^^. Lite firande för pappa fast present det glömde jag ^^. Jaja händer inte massa just nu s...

Av Christina - 22 maj 2015 20:10

Heeey!!    plugga, plugga, plugga, gsm o lite mer plugga^^   händer inte så mycke nu så inget om skriva om:).   räknar ner till bion på tisdag, pitch perfect 2 <3      xoxo  PinkLollipop ...

Av Christina - 29 april 2015 17:29

Haha bra man är då! Glömt bort att jag har den här ens, inte varit här på 2 år sisådär. får bli ändring på det nu :)   xoxo<3 ...

Av Christina - 12 oktober 2013 15:45

Vilken härlig morgon:). improviserad tjejfrule hos eve, rena hotell frukosten med nybakat bröd, massa av pålägg, frukt yogurt och allt möjligt. Härligt, tack till er som va med och speciellt till eve <3   XoXo ...

Av Christina - 12 oktober 2013 15:24


Igen, med lite bilder :)       Här är min lilla son som nu inte längre är så liten         ...

Ovido - Quiz & Flashcards