Direktlänk till inlägg 27 oktober 2011

magkatarr....

Av Christina - 27 oktober 2011 14:55

Ja usch vad hemskt det är... det gör så himla ont, kan inte äta för får upp det direkt igen... fattar inte var jag fått det ifrån riktigt. jag har ju inet ätit ngt annorlunda. 

menmen hoppas iaf attd et går över till imorgon.. 

måste till skolan, e ju christinas sista dag o så ska jag oxå träffa min handledare! det vill jag inte göra dubbelvikt direkt. 


jaja jag ska vila ett tag, sen ska jag se om jag klarar plugga nervsystemet lite, elelr om jag går till affären o köper samarin ist.. 

o så ska jag hjälpa killen med bladningen, han var ju smart o skaffa sig ett till distrikt så nu är det 3!

Önska mig lycka till. 


 

 bjuder på denna :P


xoxo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 maj 2015 14:57

Grattis till daddy som blev 42 igår :). Just vatt i affären med f&f o Elli. Nu blir det hemåt för lite lunch sen kör vi på trerätters o tårta på det ^^. Lite firande för pappa fast present det glömde jag ^^. Jaja händer inte massa just nu s...

Av Christina - 22 maj 2015 20:10

Heeey!!    plugga, plugga, plugga, gsm o lite mer plugga^^   händer inte så mycke nu så inget om skriva om:).   räknar ner till bion på tisdag, pitch perfect 2 <3      xoxo  PinkLollipop ...

Av Christina - 29 april 2015 17:29

Haha bra man är då! Glömt bort att jag har den här ens, inte varit här på 2 år sisådär. får bli ändring på det nu :)   xoxo<3 ...

Av Christina - 12 oktober 2013 15:45

Vilken härlig morgon:). improviserad tjejfrule hos eve, rena hotell frukosten med nybakat bröd, massa av pålägg, frukt yogurt och allt möjligt. Härligt, tack till er som va med och speciellt till eve <3   XoXo ...

Av Christina - 12 oktober 2013 15:24


Igen, med lite bilder :)       Här är min lilla son som nu inte längre är så liten         ...

Ovido - Quiz & Flashcards