Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Christina - 7 augusti 2011 23:09

åhh vad snygga kläder man hittar ibland!


       



VILLHAVILLHAVILLHA!!!!

Av Christina - 7 augusti 2011 21:37

AugustiRean på tenntrådssmycken!

köp billiga, vackra smycken!

http://www.tenntradsboden.se/


 


hittar du något fint på bilden?

Hör av dig till tenntradsboden.se !

finns mera smycken (och priser) på hemsidan!

Av Christina - 7 augusti 2011 14:55

Städning o disk, inte det roligaste precis men får vänja mig.. snart har jag en hel 4a o damsuga.. 

nu kombinerar jag det med lite packning, va nyss uppe på vinden o såg att det e nog dags för en bloppis.. har så himla mye kläder som bara ligger.. fina kläder.. 


hehe jaja nu fortsätter städningen


xoxo



ps, glöm inte checka rean;)


http://www.tenntradsboden.se/

Av Christina - 7 augusti 2011 09:33

åhh trött som ett helsike, menmen.. bättre gå upp än att ligga kvar o bli slö, nu e det  frukost o piggna till lite sen följer en dag med städning... skitkul, ehm not^^

o asså e ngt allvarigt fel på datan igen.. den säger jag använt 31gb till ingenting? 

morsan får kolla på det senare men det e ju helsjukt asså.. 


jaja nu hör jag sonen där inne.. 


xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards