Direktlänk till inlägg 13 augusti 2011

brödrosten finns, men bordet saknas...

Av Christina - 13 augusti 2011 11:41

Det kanske inte ser ut som ett hem än, vi har ju bara en soffa o två "madrasser" på golvet, men nog känns det som om man är hemma.. 

Köket är lite roligt, vi har vatten kokare, brödrost och alt det där, men inte något bord, eller en ända stol ^^

Igår kom farmor och farfar med massa saker till köket, allt från glas till rivgärn. Underbart asså, o få fylla skåpen lite:). 

dock står det ju ett antal skor i ena skåpet i hallen, men det kanske är en annan sak.. Tror att min kille har mer skor än kallingar^^. 

O samma storlek som mig så tänkte sno ett par där it för o köpa dyra skor.. hehe ne men jag skulle få ett par.. 


Onsdag är det inflyttning, känns underbart, men hemskt att lämna min lilla älsklingspojke.. men han kunde inte ha ett bättre hem än detta, o det vet ajg att det e sant, för här är ju jag uppväxt. 


Ja nu blir det en seeeen frukost, för pappa baka hela morgonen såå vi hade ingen plats o äta, dock gnäller jag inte om det.. Jag får ju nybakt till fikat ikväll;)


puss på er<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 maj 2015 14:57

Grattis till daddy som blev 42 igår :). Just vatt i affären med f&f o Elli. Nu blir det hemåt för lite lunch sen kör vi på trerätters o tårta på det ^^. Lite firande för pappa fast present det glömde jag ^^. Jaja händer inte massa just nu s...

Av Christina - 22 maj 2015 20:10

Heeey!!    plugga, plugga, plugga, gsm o lite mer plugga^^   händer inte så mycke nu så inget om skriva om:).   räknar ner till bion på tisdag, pitch perfect 2 <3      xoxo  PinkLollipop ...

Av Christina - 29 april 2015 17:29

Haha bra man är då! Glömt bort att jag har den här ens, inte varit här på 2 år sisådär. får bli ändring på det nu :)   xoxo<3 ...

Av Christina - 12 oktober 2013 15:45

Vilken härlig morgon:). improviserad tjejfrule hos eve, rena hotell frukosten med nybakat bröd, massa av pålägg, frukt yogurt och allt möjligt. Härligt, tack till er som va med och speciellt till eve <3   XoXo ...

Av Christina - 12 oktober 2013 15:24


Igen, med lite bilder :)       Här är min lilla son som nu inte längre är så liten         ...

Ovido - Quiz & Flashcards