Direktlänk till inlägg 13 augusti 2011

Rubrik saknas

Av Christina - 13 augusti 2011 17:57

Vem faan har svikit sina vänner, jag har aldrig gjort det.. jag har aldrig nånsin svikit en vän i nöd.. sluta snacka massa jävla skit, du vet inte vad som hände själv ju... bara för att du är arg på honom ska jag behöva lida?

det e faan inte rätt av dig, nu e jag med arg... på dey, för att du gör som du gör o sen förväntar dey att jag ska komma krypande tillbaka... 


du ska veta att ajg klarar mig jävlikt bra utan dey med... jag har Vänner!, såna som ställer upp, som jag klan ringa till mitt i natten, som inet drar ner mig i lorten, som inte trycker ner mig, som inte behandlar mig som skit under skorna... 


faan dra åt helvete, nu får det vara bra, jag tänker inte ta din skit, o jag tänker inte trösta dig igen.. jag har försökt hjälpa, försökt få upp ditt självförtrende när det behövs.. tröstat dey mitt i natten även om jag har haft killen här och sonen haft en förjävlig dag... jag försöker!!... Men du vill ju inet hur faan ska jag kunna hjälpa dey då!!???


o hur faan ska jag kunna veta ngt om ditt förflutna o vad som hänt dey när du aldrig vill prata om det va?? o om ajg frgar vill du inte svara !!!!


tänk på vad du gör innan du anklagar nån annan!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 30 maj 2015 14:57

Grattis till daddy som blev 42 igår :). Just vatt i affären med f&f o Elli. Nu blir det hemåt för lite lunch sen kör vi på trerätters o tårta på det ^^. Lite firande för pappa fast present det glömde jag ^^. Jaja händer inte massa just nu s...

Av Christina - 22 maj 2015 20:10

Heeey!!    plugga, plugga, plugga, gsm o lite mer plugga^^   händer inte så mycke nu så inget om skriva om:).   räknar ner till bion på tisdag, pitch perfect 2 <3      xoxo  PinkLollipop ...

Av Christina - 29 april 2015 17:29

Haha bra man är då! Glömt bort att jag har den här ens, inte varit här på 2 år sisådär. får bli ändring på det nu :)   xoxo<3 ...

Av Christina - 12 oktober 2013 15:45

Vilken härlig morgon:). improviserad tjejfrule hos eve, rena hotell frukosten med nybakat bröd, massa av pålägg, frukt yogurt och allt möjligt. Härligt, tack till er som va med och speciellt till eve <3   XoXo ...

Av Christina - 12 oktober 2013 15:24


Igen, med lite bilder :)       Här är min lilla son som nu inte längre är så liten         ...

Ovido - Quiz & Flashcards