Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Christina - 7 juli 2011 15:39

Ja det här var ju inte lätt.. det finns INGA lägenheter som en student har råd med i Norrköping! Har letat o letat o letat, inte för jag tänker ge upp men just nu ser det mörkt ut... Jamal va på graflundhs men de acceptera oss inte ens -.-... 


Det blir ju inte enklare när man ska pricka in två skolor osså, så man kan ta sig dit o samtidigt ha råd med mat! jaja det löser sig nog... 


Nu mår jag på topp iaf för Jamal är här o så ska vi iväg med min älskade vän Louise på lördag, hon o hennes kille kommer o hämtar oss här :D, hoppas på en toppendag, dock har jag ju aldrig träffat hennes kille o så vet jag ju inet hur pass bra de är på engelska men visst jag kan ju översätta.. men fika ska det bli iaf, får se till att vi tar samma ställe som sist de va ju mysigt förutom gubbarna i ena hörnet som kollade på mig med en konstig blick :P


menmen hemma e det lugnt just nu, ska straxt hjälpa bby att skala potatis ville han, fråga mig inte vad han ska göra, ngt med tomater ägg potatis o ris om ajg fatta det rätt^^


jaja


xoxo<3

Ovido - Quiz & Flashcards