Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Christina - 18 juli 2011 23:15

åååå min bby är fortfarande nere i danmark, usch vad jag hatar det.. jag vill ju ha honom här i min soffa, i min säng, hans läppar emot mina! o nu kan jag knappt prata med han ist, innan så prata vi ju hela tiden när han inte va här... jaja han kmr hem på tisdag förhoppningsvis.. sen ska jag till han på fredag :D!!! 

På torsdag ska jag o mamma baka två plåtar kärleksmums o nötkakor, hehe Jamal älskade de kakorna o så ska ajg ta med en plåt med kärleks mums, o lämna andra hemma till ungarna o mammi o dadie;)


nu har jag skrivit av mig lite.. puss på er;)


Vad tycks?  

Av Christina - 18 juli 2011 17:01

Jag är med och tävlar om smink på Knorkans blogg, var med du med:).

Det ända du behöver göra är att gå in här :

http://knorkan.blogg.se/2011/july/tavling.html#comment



Kommentera inlägget, lämna mailadress och bloggadress (för de som har) och även ditt namn. 


Lycka till alla ;)

Ovido - Quiz & Flashcards